Маркетингова стратегія для кафе, бару або ресторану

Дата: 04/04/2018
Час: 19:00 – 21:00

Категорія:


29133247_1949837168371399_3502313751451321651_nТри кити кожного успішного закладу: продукт, маркетинг та команда. 
15 березня поговоримо про маркетинг, його значимість та вплив на фінансовий результат. 

Створити чергу на відкриття дуже легко, адже гості з радістю відвідують нові заклади. А от як стати закладом – брендом та частиною життя гостя поговоримо на тренінгу. 
Навчимося планувати та впроваджувати маркетингову стратегію, створювати інфо – поводи, що будуть кожного разу повертати гостя до закладу, визначимо точки контакту, навчимося правильно використовувати соціальні мережі та працювати з блогерами. 
Оберемо найкращу програму лояльності саме для вашого закладу і створемо структуру для вашого бренд – буку. І ще багато бонусів. 

Програма:
Ієрархія стратегій.
Задачі зовнішнього та внутрішнього маркетингу. 
Who is who. Маркетолог, PR – спеціаліст, арт – директор та SMM – менеджер. 
Чек – лист створення бренд – буку.
Визначаємо точки контакту з вашими гостями.
Маркетингова стратегія та план продажів.
Стратегія роботи з соціальними мережами.
Програми лояльності.
Інфо – поводи та робота з журналістами (обзорні статті, підбірки). 
Партнерські програми, робота з блогерами.
Бюджет, планування, контроль та аналіз.

Треніг створений спеціально для:
тих, хто збирається вікривати заклад.
гастро – ентузіастів.
SMM – спеціалістів, маркетологів та арт – директорів. 
– керуючих та власників закладів. 

Тереза Даштоян (Tereza Dashtoyan) , маркетолог – стратег консалтингової компанії BUREAU BUSINESS IDEAS. Не тільки вчимо рестораному бізнесу, а й відкриваємо та керуємо закладами. Заклади, що ми відкрили: Cookietone concept bakery, Душа cocktail – espresso bar, Kate’s home cafe, Merry Cook кафе – кулінарія, Bee garden городское кафе та інші.

Вартість: 
300 грн – попередня онлайн-оплата
400 грн – на місці в день події

Придбати квиток